אודותיי

למה לבחור ב
אודותי

שמי עידית ארז הייתי אחות מיון ואחות טיפול נמרץ כוויות באחד מבתי החולים הגדולים בארץ(שיבא), ומנהלת מרכז בריאות האישה בכללית, מרפאת קונקורד.
הניסיון במחלקות אלה נתנו לי את הידע ואת הכלים לטיפול מקצועי והתוצאות מדברות בעד עצמן.

אני מביאה את בית החולים הביתה ומייעצת בכל התחומים הקשורים לפצעים כמו אביזרי מניעה(כריות, מזרונים ומגפונים לרגליים), איפה מקבלים, כיצד ולמי פונים, עושה סדר עדיפויות וחוסכת בסופו של דבר הוצאות כספיות רבות, וכן אשפוזים בבית החולים.

במידה וצריך עוד טיפולים בנוסף כמו הכנסת עירוי, קטטר, זריקות, גם אותם אני מבצעת בבית הלקוח כמובן בהוראה רפואית.
עובדת עם מיטב הרופאים בארץ בתחום הפצעים ובתחומים נוספים(עובדת עם רופא פנימי שמומחה בזיהומים).

בשבילי פצע זה לא רק לבוא ולחבוש, זה להבין ממה הכל קורה ולשלוח לבדיקות נוספות שיתנו לי להבין את מקור הבעיה בפצע.
הטיפול בפצעי לחץ דורש המון ידע, יצירתיות לדעת לעשות אינטגרציה בין החבישות ולשלב במקרים מסוימים אחת עם השנייה.

אחות תואר ראשון בסיעוד

תואר שני מנהל מערכות בריאות

התמקצעות בגיל השלישי (וקורסים ייעודיים)

אודותי

אני זמינה 24 שעות 7 ימים בשבוע למטופלים שלי

ותמיד שם בשבילכם

תעודות הסמכה

מה הלקוחות שלי אומרים

המלצות מלקוחותיי שחוו את השירות האישי והמקצועי שלי

משפחות: פינדר מלר
"את היית נקודת האור שלנו בימים קשים וכואבים. הגענו אליך בעקבות המלצה חמה ואנו מברכים על המזל שנפל בחלקנו. אבינו סבל מפצעי לחץ קשים,ואת אחות מקצועית, הבקיאה במלאכתה, בעלת רוחב לב, מוכשרת ונדיבה, הענקת יחס אישי ומקצועי,הצלחת לרפא במסירות ובדאגה, בהתמדה ובסבלנות את כל התחלואה. המלצת בפנינו על טיפול ממשיך, חלקת עמנו את הידע הרחב שלך בתחום, ואף נתת מכל התרופות, התחבושות והמשחות המתאימות על מנת לעזור לנו בטיפול. הקפדת לתמוך בנו בני המשפחה הדואגים ולהראות לנו את נקודות האור. אנו מברכים אותך במעשה ידיך, המשיכי לעזור לכל הזקוקים לךנואשות ולרפא מכאובם של בני אנוש. תודה על הכל. לקראת השנה החדשה אנו מאחלים לך ולבני משפחתך בריאות טובה, בשורות טובות ומימוש מאווים."
טובה פרי
תל אביב
"מצאתי מקום לרשום לך מספר מילים שכן ברצוני להודות לך מקרב ליבי על הטיפול המסור, האכפתי, הסבלני והמדויק שאת מטפלת בי ובשאר מטופלייך, ימים כלילות. את מעניקה טיפול בנפש חפצה מתוך מטרה לסייע. מחזקת אני את כוחך וידייך שכן את מצילה חיי אנשים פצועים וחבולים ומביאה אותם לריפוי לעיתים אף להחלמה מלאה! יישר כוחך!"
שרה שפייר
רחובות
"הכרנו את עידית כשנתקלנו בבעיה חמורה ברגל של אבא שלי, בעיה שהלכה והחמירה והגיעה למצב של פצע לחץ, עידית החלה בטיפול מסור ומקצועי באופן מעורר השראה, מעבר לטיפול המקצועי המצוין עידית גם יצרה קשר נהדר עם אבא, לאט לאט עם הרבה סבלנות וטיפול מצוין התגברנו על הפצע כאילו לא היה, והיום המצב מעולה. תודה רבה לעידית, שמחים שהכרנו אותך. בברכה והוקרה"
דליה
"בתודה מעומק הלב על הדרך שעשינו יחד עד להחלמה מלאה של אמא, מודה לך על הליווי המסור, המקצועי והאכפתי, ונדיב הלב. נדירה במקצועיותך ובאכפתיות לבך, ועל כך אני מודה בלי די. שתהיה לך שנה טובה ומבורכת בכל, לך ולכל המשפחה"
מרים הירש
"תודה רבה זה קצר וצר להודות ולהעריך את מסירתך רגישותך ומקצועיותך עידית יקרה. זכינו שטיפלת באבא שלנו ז"ל עם כל הקושי עשית זאת בהומור ויצירת אמון בך מתוך בטחון בתחום כ"כ מורכב. העקביות בטיפול והאכפתיות למטופל ולמשפחתו תרמה לריפוי מהיר מהמצופה. אני בשם משפחתי וחברותי שחוו את הטיפול בהוריהן ממליצה בחום וממשיכה להפיץ אותך כמצילה אמיתית ומונעת בשליחותך הייחודית ייסורים מיותרים. תודה רבה בהערכה עד בלי די"
משפחת מאירוביץ סופר
"באנו בזאת להביע את רגשי תודתנו העמוקים על מסירות הנפלאה שגילית כלפי אבינו היקר שיחי', טיפלת במקצועיות וביסודיות, עם הרבה סבלנות, תוך כדי התייחסות עדינה ומתחשבת בקשיים. תוצאה מטיפולך המסור, ראינו התקדמות מרשימה ביותר בתהליך הריפוי המהיר. לאורך כל הדרך עודדת בטוב טעם בחיוך ובחן. אנו מאחלים ך בריאות טובה, ימים ושנים, ותזכי בעזרת הבורא להיות שליחה טובה ולעזור ולסייע לנזקקים תמיד"